älska mer

I går pratade jag looong talk med lisa. åh nu saknar jag henne bara ännu mera. Världens underbaraste tjej är på en helt annan plats på klotet än vad jag önskar. i miss you tjejen <3

Och nu så ska jag försöka skynda mig så jag hinner till bussen. ska in till kemin ta närvaro, göra ingemnting och sen åka hem. Ska till Sala lekpark med tindra och kevin.  jag tror dom kommer älska det. iaf tindra vet inte om kevin hars å många lekgrejer där men vi får se.

Sen vart helgen bär vet jag inte

<3

Kommentarer
Postat av: lisa

oh jessica jag saknar dig! valdigt roligt att prata me dig, som sagt ska se fall ja hittar natt sa ja kan ringa <3

2009-04-17 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0