Bikini tajm

Sitter och tänker på sommaren nu när solen faktiskt lyser. Så jag passade på att gå in och kolla på lite bikinis. säga vad ni vill men jag tycker det är sjukt tråkigt med alla H&M bikinis när alla går runt med likadana, Så jag tänkte förmodligen kosta på mig en från en hemsida jag hittat. dock så ska jag bannemig ha en snygg kropp om jag ska kosta på mig en bikini. Men så låter det i början på vare sommar sen sitter jag där med otränad kropp och tråkig bikini. Men jag känner på mig att 2009 är ngt extra. haha

Stor bild

Den här var inte jätte annorlunda men jag fastnade ändå för den. jag som inte alls brukar vilja ha olika mönster på brösten men den här funkade.

Stor bild

Den här gillar jag oxå. synd bara att det är värsta mamma trosan till :(

Panos Emporio Rude Girl 09 Bikini

Dock inte en av mina favoriter men jag vet att marcus skulle älska den. men sry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0