Fylle ångest ?

Ligger här och har nästan lite ångest, Nästan sån ångest som man har dagen efter då man kvällen innan varit väldigt onykter. Men jag brukar ju inte supa på onsdagar så min ångest ligger i att jag somnade klockan 19.30 i går.
Jag hade planerat min slappa kväll med att titta på två avsnitt av vänner och sedan sätta mig vid datan i väntan på greys.

Men jag somnade och vaknade vid klockan 22.00 och kunde inte somna för ngt i världen.
Låg och kollade på fråga olle som är så pinsamt tråkigt att lyssna på när B kändisar ska avslöja lite om dem själva. jätte roligt.

Ännu mer ångest fick jag när jag såg att jag glömt datan på och missat 16 stycken som ivrigt försökte få tag på mig på msn. Jag som inte ens brukar vara inne på msn

Nej så nu ska jag fördriva tid med att träna ? haha not gonna happend men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0