näsblod

Gosch det här går ju inte bra alls. Jag sitter och ska skriva på geografin men jag skriver två meningar och sen så läser jag massa bloggar och sen så skriver jag fem meningar och sen tittar jag igenom alla bilder på datan. Då är man inte plugg sugen och jag kommer förmodligen inte skriva ett bra arbete då heller så det är ba o lägga ner.

Va uppe hos Tindra och Kevin i dag oxå. Dock så gick det lite vilt till när kevin skulle brotta ner mig så jag började blöda näsblod. sån hårding är jag så när det var dags för mig att traska hem och plugga gjorde jag det med två vita tussar i varsin näsborre. mm alltid snygg.

Nu väntar jag på greys
 
( Kul fretsen att jag alltid är så jävla glad på  mina kort )

Kommentarer
Postat av: jessica

du är så fin bruden! <3

2009-04-22 @ 21:36:11
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Malin

MEN SÅ ÄR DU SÅ SJUKT JÄVLA SNYGG OCKSÅ :)<3

2009-04-23 @ 10:14:29
URL: http://linneamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0