orkar inte mer

Jadu jag är skamligt dålig på att uppdatera. jag vet själv när jag läser andras bloggar som aldrig uppdaterar så blir jag nästan lite arg. haha helt löjligt såklart. haha

Iaf så är det inte slut med mina doktor besök, måste ringa i morgon igen så kan få bort lite smärta innan jag åker. och sen så tror dom att vi ska ta cell prover. usch jag vill egentligen bara lägga mig ner och gråta men på ngt sätt är det ngn som håller mig uppe. Fan att inte veta och bara gå runt känns förjävligt.
Ska upp till en avdelning på sjukhuset där dom ska ta prover i nån timme och se hur det ser ut. Men den här gången nöjer jag mig inte med att höra samam svar. herregud jag kan ju omöjligt vara den enda på jorden som har det här?

/ jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0