Sony ericsson Bilder

Satt in mitt minneskort och hittade massa bilder jag glömt bort att jag ens har


Marcus och jag som alltid larvar oss när vi borstar tänderna. gör det tråkigare lite roligare ;)

 The one and only sallybally påväg till partaj

 Världens sötaste kevin. " dock jag somtvingade honom ha krona på sig" haha

 Bilden som fått många att undra

 Min skatt sover medan jag fotar honom. <3

 Marcus som inte är alltför glad att jag fotar honom i duschen men ett smile bjöd han på :)

 Bara en av många sjuka mms bilder som jag delar med mig av till folk.

Nu får det räcka om jag ska hinna se greys. Väldigt bra blogg humör idag. läs resten av alla inlägg nedan som jag skrivit i dag. sjukt snygga bikinis längre ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0