Tjejer är inte perfekta

Har ni någon gång känt er utlämnad ? Inte att någon gör det med vilja men att ni ändå känner er lite blottat ?

Tjejer pratar ju med varandra om allt. killar och sex och ja nästan precis allt som rör de ämnena. men vi tycker ju inte alls att det är konstigt att vi delar med oss av lite privata saker för våra tjejekompisar för det är ju "bara" våra kompisar.

Men när en kille gör det så slår det till. usch jag känner mig så utlämnad och ändå så är det inget som är för privat eller hemligt som det pratats om men jag känner mig ändå blottad.
Och jag vet inte hur jag ska få bort den här känslan.

Det är ju precis samma sak som vi tjejer hela tiden gör hela tiden. Och egentligen så blottar ju vi faktskt våra killar trots att vi inte tycker att vi gör det.

Killar måste ju oxå få prata med sina kompisar om sina tjejer ?

Nej vi tjejer tror vi är så perfekta hela tiden och det är bara killarna som är knasiga och "är som killar är"

men det är vi tjejer som är konstiga. vi är komplicerade och tror att folk ska läsa våra tankar och om dom inte gör det blir vi skit arga.


En eloge till alla killar som orkar med sina tjejer för jag skulle då aldrig orka med att ha en flickvän om jag vore kille.


Stor eloge till dig marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0