canon

Nu har jag kollat kameror i flera dagar, alla är måttligt trötta på mig. med all rätt.
På slutet i dag så kände två försäljare igen mig på två olika ställen, och då tyckte pappa att nu fick jag faktiskt lov att välja kamera.
Och jag hinner inte mer än hem innan jag känner att kameran suger, inte alls en sådan som jag ville ha utan den här ser ut att vara köpt på toysRus. Men jag väntar på att batteriet ska laddas så att jag får prova kameran.
Gillar jag inte den här så skiter jag fan i det. då köper jag ingen mer kamera. haha nu orkar jag inge mer.


Och i kväll vet jag inte vad det blir. jag är faktiskt rätt slut efter min migrän attack i går.

Värsta jag vart med om, jag stod och diskade och så slog det bara till och jag kunde inte titta i ljussken eller stå upp. Så det blev en tidig och tråkig kväll i går. Så jag ska bara tat lugnt i kväll så får vi se vad morgondagen bjuder på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0