Driver du med mitt ansikte eller?!

Fredagens utgång var urkul.
Sally och jag fixade oss hemma hos henne och fortsatte sedan hem till ngn Jocke där han och Anton va.
Helen kommer med två kompisar var av en inte alls mådde så bra. hah

Men förfesten varade inte så länge så vi åkte ner på stan och började gå mot sjökrogen. det tog lång tid då vi stannade och pratade hela tiden men det gjorde mig inget för vi var ändå tvugna att dricka upp innan vi gick in.

Dansade och hade oss hela natten tills det var dags att ta bussen hem. Jag skulle sova hemma hos sofia och då blir vi medbjudna på bastu och pool efterfest hos Daniel gurås och Mathisen.

Och vi var inte hemma förrän sju på morgonen så nu känner vi oss helt slitna i dag, Så lördagen är helt bortkastad på att komma i kapp med kroppen. haha

Nu ska jag ringa Sofiaaaa som fresten har börjat blogga. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0