Lördag

Började tillfriskna på lördagen, dagen gick åt att skjussa runt mina föräldrar som kom på att dom måste köpa färg till huset men vågade int eköra p,g,a kräftskiva kvällen innan.
Sen skulle jag och sofia träffas, men vi är så jävla lata utan bilar att vi int ekunde ta oss till varandra. få se om vi kankse ses i kväll eller ngt :) vore roligt.

Iaf så bjöd Sara på kaffe sen och vi satt och pratade i några timmar innan jag åkte till marcus. Jag lockade håret, klädde på mig mina kläder som han tycker är finast och sen mina nya stövlar som han älskar. Sen när han kom och hämtade upp mig berättade jag att vis ka ut och äta. Jag ska bjuda honom på mat och han blev jätte glad.

Dock börjar vi med att åka hem till hans föräldrar där Tindra och Kevin är.Tindra blir lite ledsen när jag ska åka så jag frågade om hon kände att det skulle kännas bättre om vi kom och sov där och då blev hon jätte glad. haha

Iaf så sa jag att marcus fick välja vilket matställe han vill. Så min lilla älskling valde Vega grillen :O. haha
Jag trodde han skulle köra på med ngt riktigt nu när jag bjöd och vi skulle ut. haha men vega grillen ville han ha och vega grillen fick han :). Det viktigtaste är inte hur fint ett ställe är. det viktigaste är det underbara sällskapet.
Sen åkte vi och hyrde film och köpte ben&jerry och åkte hem till hans gamla rum  och la oss och kollade på slumdogg millionar * stavning*

En helt underbar lördag så att säga.

Men nu ska vi kolla klart på filmen eftersom vi somnade i går.

ppuss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0