models


Kom nyss hem från stan efter en lååång dag.
Först skulle jag till UM och fixa ngn jävla p-ring, men då 20 minuter innan så ringer hon och säger att min barnmorska är sjuk och jag måste ringa och boka ny tid senare under dagen.
Jag var hemma hos Marcus så vi gick och la oss igen innan jag åkte ner till tandläkaren.
Efter det så kom TV fram och skulle ställa frågor om svininfluensan till mig. haha fyfaaan säger jag. jag är så pinsam så jag döör. titta inte på det kan jag ju säga!

Sen mötte jag upp sofia och vi gick och shoppade och ett litet tag. tog hela dagen så nu känner jag mig helt död.
Min hals ger mig ingen vila.

Nu ska jag plugga till högskoleprovet!

jessica


Bild på Sofia från läängesen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0