Mörkrets hemligheter



Träffade Sofia en stund nu på kvällen. vi åkte ner till hamnen och hade en mysig promenad. haha
Våran kväll bestod av massvis med äckliga spindlar och attackerande igelkottar.
Vi svänger in på hennes uppfart och hon ber mig akta mig för igelkottarna för att dom anfaller.
Jag skrattar och tror henne absolut inte. hah
Sen när vi går på uppfarten så hör jag ngt som låter som lite krafsande, jag tittar bak och får syn på igelkottarna som kommer springades efter oss. haha vi skriker som små fjortisar och springer allt vi kan. haha



Nu säger jag godnatt för mig.
Jag vet! klockan är inte mycket för att vara på sommarlovet men alla har inte turen som jag att få vakna upp på morgonen av hammrande byggarbetare. haha
Men jag ska inte klaga, dom är trevliga och det är inte heller helt fel att inte vända på dygnet, blir fruktansvärt jobbigt när skolan drar igång sen.

Och i morgon blir det hårdträning och målning. wish me good luck !

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0