Oh ah

Jaha då har det gått en vecka av skolan och jag tror inte jag bloggat någonting alls.
Det beror på att jag varit sjuk i typ en vecka. Min röst sviker mig fortfarande och jag kan inte beskriva hur pinsamt jag tycker det är att öppna munnen lite snabbt för att säga ngt till en okänd person och min röst sviker mig. haha

Iaf så träffades jag,josse och lisa i går, skönt att få lite kvalite tid med varandra. Vi satt och pratade om många allvarliga saker och fick oss många skratt.

Och i kväll är det marcus tur. jag svek honom i går och ska gotgöra honom i dag med att bjuda på middag nere vid hamnen. Inte jätte roligt väder men så ska det bli iaf.
Ni kanske tänker att det är dumt att skriva i bloggen vad jag ska överaska honom mer, ahah men ni förstår att min pojkvän har nog aldrig läst min blogg. Han förstår inte varför hans kulle ha ngt intresse av att läsa om mig när han redan vet allt om mig. haha lite rätt har han ju faktktiskt. så jag skulle t.o.m kunna planera våran julafton och skriva ut alla hans julklappar.

Fresten så längtar jag redan till julafton. please don´t kill me. ahha

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0