Prata inte om ni inte vet sanningen

Det är så roligt att folk vill gotta sig i andras bekymmer.
Ännu roligare är det när det inte finns några bekymmer.
Det är min blogg och jag skriver vad jag vill, jag skriver i gåtor för att jag inte vill att ni ska veta vem jag talar om för jag hatar att lämna ut folk i bloggen.

Och tydligen så tror folk att marcus och jag skulle ha gjort slut?!?
Haha jag tycker att dte är så roligt att folk vill att det ska gå dåligt.

Men nu ska jag vara helt ärlig och lämna ut folk.

Marcus och jag har inga som helst problem. Vi har väl bråkat då och då som normala människor gör och sen så blir man sams efter två sekunder.
Marcus är som min andra hälft. han förstår mig bättre än någon annan och jag trivs med honom som fisken i vattnet.
Dock så tycker jag bara att det är tråkigt att folk ska luska och faktiskt nästan gotta sig i det här.

Jag har hört från flera håll och det verkar som att det vore värsta stora grejen att jessica och marcus skulle ha gjort slut.
Rykten kan förstöra mycket och om jag inte ens ska kunna skriva ngt i min blogg utana tt det blir snack så skiter jag faktiskt i dt. Min blogg mina rules.

Mitt inlägg tidigare gjordes av helt andra skäl som jag inte känner att ngn av er behöver veta.

Men så att alla vet nu. så är jag och marcus tillsammans och vi har inte haft några planer på att göra slut.
Men om ni undrar eller skulle råka bry er om mi iaf det hade tagit slut så skulle ni ju kunnat skicka ett sms eller ngt och höra hur jag mådde. det hade varit trevligt.

Jag är inte arg som det kankse låter. jag är bara så trött på allt snack. varför inte fråga mig istället ?


puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0