Serious

Har varit med terese hela dagen och vi har haft jätte roligt. Härligare tjej får du leta efter!
Iaf så kom vi in på samtalet gulliga pojkvänner och hon bad mig berätta allt gulligt som marcus gjort för mig.
Minner sätter såklart sprätt på allting men några saker kommer jag absolut i håg.

När jag var riktigt magsjuk en gång och spydde såfort jag bara hann lägga mig i sängen.
Meningen var då att han och jag skulle vara den kvällen men när han fick veta att jag spyddekonstant blev han inte så sugen på att bli smittad då han hade crossen i helgen. Sjuk och febrig som jag var så började jag störtgråta och ville inget annat än att ha honom här.
20 minuter senare står han vid min säng med två glasspacket och en modetidning. Och hela natten så håller han mitt hår när jag kräks. Hur romantiskt och gullig var inte det på en skala. inte själva spyan men han.

En gång när jag kom hem från jobbet så hade jag pratat med honom tidigare på dagen och sagt att jag var trött och inte alls på humör. en sådan dag man bara känner att man vill gråta.  Då har han lagat en stor middag med massa ljus och ett kärleksbrev till mig där han beskriver hur mkt han älskar mig.


Eller som kärleksbrevet jag skrev för över ett år sedan och satte på hans bil, det bär han fortfarande med sig varje dag.

Så jag tkr att det är väldigt konstigt att det snackas om att vi skulle göra slut ofta och inte ha ett bra förhållande ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0