Oväntad

En kväll som tycktes i våra ögon verka förstörd och sluta vid en tråkig film, blev istället helt perfekt och underbart rolig.
Började med att vi tog en sallad nere i hamnen i det vackra vädret. sen åkte vi hem till jocke och lindas nya lägenhet och började för festa. det bjöds på all världens dricka jag inte ens sett och vi hade jätte kul.

Efter ett tag tog vi taxi till talltorp på fest hos en kille som hette Thomas. Jätte roligt folk och super bra stämmning. Men i brist på mer dricka så bestämmde vi oss för att åka ner till Sjökrogen. haha min fot slutade tyvärr lite olyckligt, en halvtrasig flaska hamnade precis under min fot så jag fick snällt be vakterna om plåster och dom plåstrade om mig så snällt. haha usch fulla människor mer blödande fötter.

Vi befann oss på dansgolvet och i baren där det bjöds på shottar hela kvällen fram till att det stängde, då gick vi hem till min ljuva stämma av " put your hands up in the air".

Riktigt lyckad kväll om inte annat. och det måste definitivt göras om right ? :)
Och i helgen väntas Sally, äntligen :)


( satt och tänkte när jag kollade på bilderna, jag ska hädanefter bara lägga ner min tid på dem som jag känner inte bara tar min energi och som jag har roligt med,  Det är inte värt att slösa på sådana som er . Känn er borta ur min världsbild iaf)

Men bilder kommer nedan från våran händelserika och rolig kväll med b.la Linda och Jocke!



Shottar som inte smakade bra





En inte alltför attraktiv bild, men det visar hur rolig hemfärden var. haha

/ Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0