Over the rainbow

Nu har det gått några dagar utan att jag bloggat,
Vet egentligen inte varför men jag ska berätta mina dagar och stunder i små bilder.
Men i dag iaf så ska jag snart åka med marcus till Erikslund och köpa ett par skor jag vill ha, och sen blir det stan med josse och Lisa. Och senare i kväll så ska jag träffa sofia och terese. Så det blir en fullspäckad dag för mig som inte alls tycker om att planera, men en dag får jag göra ett undantag. haha



Marcus och jag satt uppe i min säng halva natten och åt kex och ost och pratade om allt mellan himmel och jord.
Dock var det väldigt smuligt sen. men det var det värt <3



Dagens outfit då jag var hos tandläkaren, Med på nyheterna och spenderade min dag med Sofia.



Spenderat en hel dag med barnen och dom satt och pussades fleera gånger.
Hur sött är inte det ? <3



Sen har jag nästan förätit mig på all glass. Jag drömde t.o.m om glass.
Usch..


1.5 år med dig i dag marcus, Jag älskar dig <3



Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0