annandag jul

Igår så var det en riktigt lugn dag, jag travade runt i pyamasen jag fick av mamma och pappa hela dagen, Vi hade en klassisk hemma dag dagen efter julafton.
Sen mot kvällen så åkte jag och marcus ut och bara åkte, vi visste inte vart vi skulle utan vi bara åkte runt runt och tittade på fina hus och sladdade lite. låter kanske inte så kul men jag kan säga att det var riktigt mysigt tillsammans med Thåströms sång i bakgrunden.

Men nu är jag uppe tidigt för att mellandagsshoppa med lisa. jags ka ringa och väcka henne nu eftersom att hon aldrig någsonsin skulle vakna annars. sick brud ;).
Sen fia och tessan så kan ni vänta er ett telefonsamtal innan helgen är slut, har inte hört ngt om eran jul alls.!

Nu ska jag köra marcus till endurotävlingen.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0