blandade känslor

Sista riktiga jullovet! konstig känsla!

Jag kommer ju få jullov när jag pluggar också men det är ju inte samma sak. julloven i skolan med fika och julavslutning är ju ngt extra faktiskt. Kan inte fatta att 12 år snart är avklarade. det känns helt sjukt!
Jag kommer faktiskt ihåg min allra första skoldag, när man skulle gå fram och ställa sig framför tavlan och stryka under sitt namn. och jag tittade hela tiden på pappa för att han skulle se mig. jag var så stolt OCH nervös att börja skolan.

Och så sitter jag här nu 11 1/2 år senare och tänker tillbaka på den dagen. fast nu har man lita andra tabkar också. jag vet inte om ni har mina tankar men jag tänker väldigt mycket på vad jag ska göra sedan och hur livet kommer att se ut. nu har man ju ingen riktig mall längre, inga måsten som man måste göra.ganska skön men skrämmande känsla.

Nu är det bara en termin kvar sen är det våran tur att skrika från flaken, vara fina i våra vita klänningar och bara njuta av en av livets underbaraste dagar!

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0