förihelvete

Jag kan erkänna att jag lätt blir ett dampfall när folk gör fel i trafiken, men den här gången så vill ehan fan bara jävlas med mig.

jag åker utanför finnslätten på 50 sträckan och är helt själv. alltså ingen bil framför eller bakom.
då kommer en ABB snubbe på cykelvägen, jag skulle lungt hinna innan honom och eftersom jag inte hade ngn bil bakom mig så var det ju ingen fara.

men när den här gubben får syn på mig så springer han fram till övergångsstället så jag får stanna för honom, sedan håller han blicken på mig hela tiden, hånler och går så sakta över att han nästan ramlade omkull.

varför i helvete gör man något sådant? jagkörde inte för fort och om han inte kutat fram för att sedan gå sakta så hade jag hunnit till nästa rondell innan han var framme.

och jag blev så jääääääääävla förbannad att jag pekade f**ckyou och rågasade förbi honom när han var över. jag ångrar att jag inte tutade och förstörde hans öron.


så nu har jag fått ur mig det och kan koppla av och sova en stund.

seeyou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0