julstress

Hur får man ihop allting innan jul ? först så väntar man flera veckor för att få klä gran och köpa julklappar och sen när man väl gör det, då börjar det bli snort om tid. stress stress stress.

På dessa två dagar som är kvar så ska jag hinna
* jobba 9 timmar
* Köpa två julklappar
* hämta/byta julklappar med kusinerna
* byta julklapp med lisen
* julstäda huset ( som en överaskning till mammaochpappa)
* stor baka med sara och barnen.
* träffa marcus och hans familj och byta julklappar.

herregud det var mer än jag trodde. inte en chans att jag hinner allting.
haha nu ska jag sleeeeeeeeepa. eller ja inte nu men om en liten stund. klockan ringer 05.45.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0