Read it

Jag har väldigt tråkigt så det får bli en sån här klassiker. läs om ni är intresserade.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovade att jag skulle bli en bättre människa, jag känner mig hel nöjd!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej !

Dog någon som stod dig nära? Om min underbara katt som jag levde med i femton år räknas så dog någon som stod mig väldigt nära!

Vilka länder besökte du? Jag spenderade nog alla dagar i Sverige, Iaf vad jag kan minnas.

Är det någonting du saknat år 2009 som du vill ha 2010? Det ska väl vara drömkroppen, studenten och en rejäl sommar.

Vilket datum kommer du alltid att minnas? Varje datum har ett speciellt värde

Vad var din största framgång 2009? Att jag visat många saker för mig själv, otroligt viktigt

Största misstaget? Att jag slösar bort tid och kärlek på att oroa mig för saker som inte har hänt.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag hade livmoder inflamation i ett halvår, inget att rekommendera.

Bästa köpet? Definitivt min kamera, som jag köpt två gånger eftersom ngn snodde den första.

Vad spenderade du mest pengar på?  Solklart på marcus lägenhet, så roligt att köpa grejer dit!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Våran hysteriska 4 dagars shopping i ullared.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? tror jag måste svara tik tok!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tyvärr var jag ledsnare, 2008 var ju helt underbart hela året så ganska svårt att mäta med det, men första halvåret 2009 gick jag på medicin dygnet runt och hade ont. andra halvåret deppade jag bort. Not gonna happend again.

Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av livet, vågat mer!

Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner så mkt energi på dom som egentligen inte betyder ett skvatt!

Blev du kär i år? Jag blir kär på nytt varje dag! Smörigt men sant!

Favoritpogram på tv? Haha DH, en klassiker

Bästa boken du läste i år? Veronika bestämmer sig för att dö, läs den!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Olycklig nog kommer jag inte ihåg min födelsedag, men jag vet att jag fick den nallen jag på skoj önskade mig.

Något du önskade dig och inte fick? En kattunge! Som ett barn beter jag mig när det gäller katter.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag TROR jag åt spicy med josefine. Har vaga minnen av den dagen! Men sen två veckor efter hade jag en skit rolig födelsedags fest! Kommer aldrig glömmas.

Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Tja att vinna 2 mille vore ju inte fel.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen alls, varit totalt kluven mellan min gamla stil och den som jag känner att modet tvingar på en.

Vad fick dig att må bra? De som bryr sig!

Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm, förmodar att alla svara pattinson här. Men jag vet faktiskt inte, brukar inte lägga ner tid på att fantisera om kändisar.

saknade du? Lisa! Hon var ju borta halva året. Så jag saknade definitivt henne!

De bästa nya människor du träffade?  Ny och ny men att jag fick upp kontakten med sofia igen var det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0