så här i efterhand

Nu är den över, sitter med lite dåligt samvete att jag gick och la mig klockan tio och hoppade över vårat årliga familje mys men jag mådde så sjuk illa så hade inte vart ngt trevligt sällskap.

Julen har varit helt perfekt faktiskt. vi firade den uppe hos Ola min farbror, så först blev det kalle som följdes av en massa julmat. sen satt jag,simon och rasmus som tre små barn framför granen i soffan och analyserade vad det kunde vara i paketen. Vi kände lite på dom också, som små barn. och precis då kom tomten,

jag vet att många av er inte har ngn tomte riktigt, men det är en viktig tradition för min pappa, och han smyger med det varje år också, men det blir lite roligare så:).

Och jag blev hur nöjd som helst med mina julklappar. Har dock växt ifrån att skriva upp allt jag fått men b.la fick jag av marcus den här " spin curl" som jag önskat mig, jag fick en kavaj och pengar till en kamera och massa annat smått och gott.

Men jag tror jag hoppar utgång i kväll. jag är nog den mest otaggade människan i världen just nu!

hoppas ni hade en god jul för nu är det ett år kvar til nästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0