weekend

Nu är en vecka avklarad och nästa fredag sitter jag här med en skön känsla i kroppen. jullov. mitt officiella sista lagliga jullov. underbart.

I veckan har jag bakat pepparkakor med lisa, var jätte mysigt även om dom inte blev så goda,.
sen har jag umgåtts med pappa och rasmus och tittat på massa filmer och skrattat så tårarna rinner. man tänker inte ofta på hur roligt man kan ha med sin familj. haha

helgen består av..

fredag : 
Ska åka med marcus till hans bror, har inte varit där sen dom flyttade in, och ska ha lite julmys. väldigt skönt för jag orkar inte göra något i kväll.

lördag: om jag inte följer med på cross i Nora så blir det en sväng på stan och kolla julklappar. köpa julgransprylar och klä granen hemma hos marcus. ska bli skönt att vara med honom i helgen, inte setts på hela veckan!

söndag: oplanerad


nu ska jag göra ngt vettigt.

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0