Anytime

Nu sitter jag här en dag efter och allt känns fortfarande jätte bra.
Dock var jag fortfarande helt inställd att gå på krogen med min vän Malin men hon hinner inte hem stackarn från Sälen och det suger verkligen.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra i kväll för på något sätt så vill jag ändå hitta på något eftersom jag fyllde år i går. Orkar inte vänta till nästa veckas fest. men vi får väl se då.

Natten har varit hemsk, drömt mardrömmar hela tiden plus att jag haft en pojkvän brevid mig som inte kunde sova och sådana brukar bli väldigt dryga. haha

Snart kommer Tindra så ska jag vara barnvakt åt henne någon timme sen så skriver jag mer om jag hittat ngt att göra i kväll.
                                                                                                  
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0