Challange

Nu är jag hemma efter att ha övningskört. det går riktigt bra och jag känner verkligen att det här kan gå nu faktiskt. Har dock inte bokat uppkörningen än men ni kommer ändå inte få veta vilken dag det är. det är endast mamma och pappa som får veta för dom ska betala. Annars så så kommer jag känna en otrolig press.

Dock har jag fått tillbaka min magont nu trots att jag äter medicinen. jag fattar inte vad det är som är så himla fel.

Får väl se hur dte blir i morgon nu, antingen blir det till att åka och bada med kevin och tindra eller så blir det bak på hög nivå.



                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Sara

MMM vad gott de ska bli på lördag med alla dom där goda bakverken

2009-02-24 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0