Economic shopping

Jag har verkligen inte råd att lägga ner 1000 kronor på kläder i månaden. jag måste och jag vill shoppa mer och mer men hur ska jag klara mig genom att inte leva på något alls ? nej det funkar inte så jag har faktiskt kommit på en ny grej.
Tradera är ju som ni vet en auktions sida. Nästan alla plagg är ej använda och prislappen sitter fortfarande kvar. ( det finns många beganade men dom låter jag bli).

Kjol från H&M HM Trend **HELT NY** STRL 38 *Sofis mode*

Som den här kjolen, Den tar dom 5 kronor för ? visst är det helt sjukt och prislappen är fortarande kvar. man kan verkligen shoppa ekonomiskt här.

Lacoste "touch of pink" parfymMan kan även köpa smink i stora partier som företag inte fått sålda för lite pengar. den här Lacoste parfymen kostar här 99 kronor och även den i obruten förpackning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0