Happiest girl ever

Nu är det bara en dag kvar. inte ens det egentligen bara några timmar tills jag blir arton år.
Jag vet att man kanske borde växa ifrån det här med att födelsedagen är det underbaraste jag vet och jag kan inte hjälpa det.
Jag lääääääängtar och det ska bli så skönt att få bli " lill vuxen" för vuxen blir man juinte bara för att man fyller arton absolut inte men det är ju ett gott steg påvägen eller hur ?

Dagen ska spenderas med josefine och  vi ska knalla på stan och ta en födelsedags lunch hoppas jag ellerhur josseposse? : )

Nej jag älskart och sen ska jag ha min artonårsfest nästa helg, suuuupeer :)

Åh jag är lycklig .
                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0