Ski

I går fick vi för oss att vi skulle åka skidor i spåret. Så vi vallade och klistrade så vi skulle få bra fäste i typ en timme.
Dock gjorde vi det helt  i onödan för bakhalt var bara förnamnet,
Men dock så har jag aldrig varit en riktig klippa på att åka skidot och framför allt inte med förlånga stavar.

Sen kom vi till den sista branta backen och marcus sa det att jag skulle köra före så att han kunde plocka upp mig om jag ramlade.
Jag skrattade lite hånfullt åt honom och slängde mig ut, jag var livrädd hela vägen eftersom att det inte är så kul med branta backar och längdskidor. men jag klarade hela vägen och när jag precis kom ner så slängde jag upp armarna i en vinst position för att visa att jag klarade det.

Då plötsligt åkte mina stavar in mellan mina ben och jag flög frammåt.
Så mycket för den vinst positionen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0