fucking dag

just nu känns det som att hela v'ärlden går under och att det inte finns något positivt alls.
Varje gång jag känner mig arg eller ledsen så tänker jag över en stund om jag verkligen ska skriva ner det i bloggen. Dels för att andra människor inte har med det att göra och för att jag aldrig vill visa mig från en dålig sida.

Men nu skiter jag i det. jag gör verkligen det. och jag känner att jag mår riktigt piss.
dels så sitter jag instängd på ett kontor hela dagarna med tråkiga siffror. det gör mig faktiskt deppig av att sitta mer än halva mitt sommarlov på ett kontor på några små kvadratmetrar.
Att sen komma och och inse att alla är upptagna gör det inte bättre. vädret är toppen och jag skulle mer än gärna utnyttjat kvällen till att grilla eller bara mysa. Så just nu känner jag mig som världens mest ensamma människa. löjligt jag vet.

och att sen sitta och se spegelbilden på min kropp och dubbelhaka genom datan gör det verkligen inte mkt bättre.
Jag har varit duktig och tränat och iaf försökt att äta rätt. jag har tränat varje dag och kännt att jag börjar få koll på det där. sen kunde jag inte träna på två veckor. och ni som tränar nästan varje dag vet att när man har ett litet uppehåll så känns det som varenda fettbit kommer tillbaka på kroppen och man förlorar all tidigare träning.
Och då räckte det med en kommentar och allt vart kört ner i botten.  En enda liten kommentar om min kropp och min vikt som fick hela mig att rasa.

Jag blir så arg och förbannad på att jag ska låta mig må så fruktansvärt dåligt över vad en annan människa tycker om mig ? skulle jag inte skita i sånt ? eller vad kom vi överens om ?. Jo jag skulle skita i vad alla andra tycker om min kropp eller om mig i huvudtaget. bara jag är nöjd med det så är dte okej.
Och när jag kollade på min kropp nu i spegeln så ser ju jag samma sak som den som la kommentaren gör. jag ser inte en tjock människa för tjock det är jag faktiskt inte ( skit fult ord fresten) . men jag ser en mullig tjej med alldeles för små kläder för sin vikt och en grov benstomme.
När mamma och pappa åkte ut på sin lilla cykeltur för bara några minuter sen så gick jag in och grät. jag grät och grät och kunde inte få stopp på det. och den här gången visste jag precis vad det var jag grät åt.
jag hatar att glada jessica ska må såhär. och egentligen så hatar jag att blotta mig själv i bloggen också. men eftersom alla är upptagna nu så kan det ju vara bra att blotta sig för ngn, eller?

Iaf så kan man ju tycka att man bore få mer lust att gå ner och träna och verkligen visa att jag är ingen mullig och ful tjej utan en skit snygg och vältränad tjej men det enda jag har lust med är att dra täcker över huvudet.

nu ska jag sluta beklaga mig om min dåliga dag. jag känner på mig att i morgon kommer jag må mycket bättre och känna mig mycket snyggare. jag uppdaterar er om när jag känner mig bättre vilket inte lär bli på någon dag.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0