Geeks on their way

En kille gjorde världens tabbe i dag när han försökte börja ett samtal med mig.
Jag satt och väntade på att mamma skulle hämta min från jobbet, sitter ner på sfalten i värmen och läser en bok.
Och jag ser att en riktig tönt kille står och tittar på mig hela tiden från busshållsplatsen.
Jag tycker att det känns lite olustigt varför han hela tiden glor på mig utan uppehåll.

Sen när jag ska checka om han fortfarande står som en psykopat och glor så är han borta, Jag tittar nöjt ner i min bok igen när jag ser två fötter framför mina ögon.
Jag hoppar till och blir skit rädd av att han bara står framför mig.

Han håller sin mobil i handen och säger
- Ursäkta har du en klocka på dig ? Jag glömde min mobil hos en polare.

HAHAHA skojar han med mig ? han tänkte inte på att jag ser hans mobil i handen.

Iaf så efter jag berättat att klockan var kvart i så försöker han starta en konversition om vem jag är.
Men precis då kommer mamma vilket kändes otroligt skönt.

Men seriöst ? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0