New time

Nu har jag ändrat min blogg igen för jag var så gräsligt trött på den förra bilden. och jag älskar dessa nytagna och glada bilderna så jag kör på dem. Känns som att de representerar den glada sidan av mig som jag upptäckte att jag hade i helgen. Nu tycker ni jag börjar bli djup men jag kände att det finns mer. om ni förstår vad jag menar.

Förut så har allting bara gått som i trans, man gör ingenting speciellt, jag sitter mest inne och vill faktiskt inte ut heller. men nu känner jag att sommaren hars å mkt mer att ge. Och mitt självöförtroende börjar äntligen komma tillbaka i takt med att jag tränar så jag hoppas på att sommaren har mycket mer att ge.



Ska fresten inte till marcus i kväll. dom åkte därifrån tre timmar senare än beräknat så jag orkar faktiskt inte bli väckt i natt när jag ska upp och jobba. så här sitter jag skit besviken och försöker lägga focus på annat.

har jätte tråkigt så skriv gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0