Orolig?

Sitter på jobbet och är helt slut.
Marcus kom till mig vid 00.00 och sen kunde vi inte somna förrän vid 01.20 och sen ringde klockan 05.45.
Så nu är jag väldigt tacksam att jag har kaffe här som jag kan överdosera tills jag kommer hem och kan somna.

Och så sitter jag här nu och är lite orolig. Jag har ett födelsemärke eller leverfläck som det heter men jag tycker det låter så jäkla fult. Som jag hela mitt liv haft på kinden. jag har inte brytt mig om att ta bort den för jag lider inte så mkt av att det är där. Nästan lite charmigt ful på ngt sätt. Men nu när jag satt här så kände jag hur ont den gör och den är helt svullen!

Hypokondricker som jag anser mig själv vara får ju såklart panik av att en leverfläck värker och är svullen så jag ska ringa och beställa snabbast möjliga tid hos läkaren och ta bort den på en gång. tro inte att jag tänker sitta här med en svullen leverfläck och blunda för att det KAN vara farligt.
Men den här gången tänker jag låta bli att gå ut på google och läsa om svullnande leverfläckar för jag skrämmer bara upp mig själv.

Fick ett monster linne av marcus när han kom hem. ska lägga ut bild på den sen för det var verkligen en perfekt present.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0