så var det dags igen

Sitter på jobet i dag igen. dock så är det lite svalare nu på morgonen.
I går hade jag 30.1 grader inne ¨på mitt kontor. inte så lätt att kunna jobba i det men det fick gå helt enkelt.
Så det var väldigt svalkande att efter jobbet åka ut i ragarbilen och glida runt, dock så tog turen slut ganska snabbt men det gick ändå !:)

Javisst ja, igår när jag kom hem så pratade jag med mamma om att jag ville ha en lång kavaj. vipps så var vi uppe i hennes gamla tonnårs garderob och letade kläder. ( att jag aldrig varit där förut och snokat är sjukt) Iaf så hittade jag en lång snygg beige kavaj som jag lätt ska använda i sommar, och sen hittade jag en skit snygg jeans jacka. dock var jag lite osäker på den i början men sen så föll den mig helt i smaken.  Så jag tycker nog att det är bland den billigaste shoppingen man kan göra.

Sen blir det lugn och ro nu i helgen när marcus åker ner till uddevalla på Cross VM och super skallen av sig och alla sina kompisar. Det blir roligt för dom. kommer dock hem på söndag kväll så jag kommer sakna sönder mig på söndagen när jag ligger där helt bakis.

Men nu ska jag återgå till mitt arbete och kommer förmodligen uppdatera er under dagen. hoppas dock ingen läser för ni ska ligga ute i solen. :)

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0