semester

Den här veckan har varit helt underbar,
Jag kan ju ärligt säga att jag inte hade mycket förväntningar på en semester vecka med mina föräldrar, men jag gav dem ändå chansen.

Vi börjar med att göra ett stopp i Gränna och köpa polkagrisar i alla olika smaker för 150 kronor. haha jag kan inte fatta att vi köpte godis för 150 kronor men så var det nu.

Sen åkte vi till ullared och shoppade på gekås. marcus familj kom och var med oss där nere i två dagar. Och många säger att Gekås ( stora shopping grejen i ullared) bara har massa skit, men jag måste säga att ni som säger så har fel. det är inte ett enda skit plagg, saken är bara den som i alla andra affärer att det finns kläder för alla smaker.
Jag har köpt 7 par byxor, 10 tröjor, massa smink, 2 bh:ar, 2 st väskor och två parfymer, 2 sjalar och smycken för ingenting. det är så himla billig att jag snart inte kan gå i vanliga affärer utan att känna mig snål då jag köper en tröja för 200 kronor. ahha

Och i går åkte vi därifrån och hamnade på en camping på västkusten som är en sekt camping. vi fick konstig känsla i magen då vi rullade in eftersom att det var väldigt speciella människor här. och nu fick v det bekräftat. jag hoppas vi åker i morgon.

ha det bra puss

( hoppas ni bor bra hemma hos oss nu morbror och  kusiner, snart kommer vi hem )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0