sex timmar

Ska upp och jobba om sex timmar men sitter och väntar på att marcus ska komma hit. vet egentligen inte varför vi envisas med att ses i dag för allt som allt blir det mindre än en timme. men känns skönt och mysigt att få sova brevid honom igen.

Så nu sitter jag här med min stenåldersmobil eftersom den andra torkar. hur är det egentligen ? får man mer strålning av äldre eller nyare mobiler? ngt säger mig att det är dom äldre för då visste man inte bättre. Kanske är dumt att sitta med den i knät då ? Dock så ska jag ju sluta oroa mig för allt, det har jag lovat allt och alla så jag stoppar väl mobilen i munnen bara för att visa att jag inte är orolig för strålning och cancer.

Javisst ja. var förbi den snälla tanten med blommor och ett kort. men hon var inte hemma så jag la det på hennes trapp. hoppas innerligt på att hon fick dem så ingen tog dem.

nu ska jag sova så jag inte dör på jobbet i morgon.



längre ner finns fler inlägg och bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0