weekend

Nu förväntar sig alla att jag ska sammanfatta min power meet helg.
men vet ni vad? jag såg nästan ingenting av power meet :O
 Vi förfestade hemma hos malin vilket för övrigt var riktigt roligt och våran
cykeltur in till stan var allt annat än tråkig. vi försökte komma på massa
sommarlåtar att sjunga men vi kom inte på så många och jag tyckte det var så konstigt.

Vi lämnade Malins cykel vid marcus och gick ner på stan, vid kristiansborgs badet så öppnade sig himlen
och vi blev dyngsura, vid vega grillen så vände vi och bestämde oss för att köpa donken och sitta hemma hos
 mackan och äta och ligga och prata hela natten.

där börjar sedan kaoset när jag upptäcker att min mobil ärborta. orkar dock inte gå in mer på det men för övrigt så var det verkligen en toppen kväll vilket inte är ovanligt när jag är med er <3








Bilderna är tagna av proffsfotografen Malin Welin.  ( hoppas det var okej att jag lånade dem)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0