Äntligen

regnregnregn

jag tycker så synd om studenterna som får fira sitt firande i regn. usch det är inte roligt.
men iaf så slutar jag i dag. rektorn ska hålla ngt tal och sen ska vi fika och få betyg. hoppas innerligt på att dom satt betygen nu.

Det blir inget firande i dag utan vi kär på i morgon ist eftersom smhi lovat regnfri dag. Vi ska grilla och ha lite trevligt i klassen. sen på studenten blev marcus och jag bjudna till hans kusin John. så vi ska åka dit och fira honom lite. sen får jag se, om vädret är såhär så känner jag inte för att dricka för fem öre ens. gå runt i vasa parken full med parapl och frysa? haha nej då är jag hellre fräsch dagen efter.

Men nu ska jag kila iväg till min avslutning. ÄNTLIGEN! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0