First day at work

Sitter på jobbet, det var olidligt att kliva upp ur sängen i morse.
Men jag fick iaf sova hela natten eftersom jag sov själv i natt, marcus ska ju alltid ligga
så nära att han nästan knuffar ut mig. haha

Men det går faktiskt bra, jag sitter här med min loka, radio och siffrorna som ska läggas in i lägenheterna,
Sitter faktikt och bygger upp lägenheter här. mina fingrar värker redan efter bara 4 timmar.

Nu sa dom på vädret att regnet skulle driva bort från sverige till kvällen och då ska det inte regna någonstans i vårt avlånga land, dock så trror jag att det ganska snabbt kommer att komma till baka. för någon värme är det ju inte heller.
Hur var det nu det här med växthuseffekten ? skulle det inte göra allting mycket varmare ? inte lider vi av värme iaf.

uppdaterar er senare nu ska jag fortsätta plåga mina fingrar.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0