fools gold

Sitter här och känner mig maktlös. jag vill bara lägga mig i och få alla  att må bra igen. när man ser hur många som påverkas så blir man så otroligt arg.fan.


Iaf så har jag jobbat i dag. skrivit  närmare 50 fakturor och ghort om dom några gånger också. haha
Men det funkar rätt bra på jobbet, dock så var det jobbigt när jag träffade marcus och fick komma ut i solen.
då var det inte lika roligt att sätta sig framför datan med massa siffor. dock så känner jag mig så jäkla smart när jag gör det. ahah ngt positivt iaf.

Nu ska jag äta och sen ut i spåret med mamma. jag har lurat med henne på att käka GI. HAHA vill ni höra ngt roligt?
Jaghar gått upp så mycket i vikt att jag trodde att jag var gravid. det är sjukt så nu får det räcka. no more onyttigt. and welcome to a fitt and thin jessica.

nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag ger mig ut.

jessica

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag kör också GI. Funkade skitbra i början, nu står det dock helt stilla och så fort man äter kolhydrater går man upp på en gång typ.

2009-06-24 @ 22:47:51
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0