make up

Sitter på marcus data och har allmänt lite tråkigt i väntan på att åka hem. så jag satte mig och kollade igenom de få bilderna han har på sin data och det var völdigt många fula bilder på mig som han tagit utan att jag ens vet om det, haha och en del riktigt söta som jag inte kommer ihåg på oss två. så nu ska det äntligen komma upp lite bilder.
 
Den här bilden togs dagen efter midsommar när marcus var väldigt bakis och trött. <3


En bild j ag inte vet om att den togs, men hade jag vetat det hade jag aldrig kommit i håg det så pass mycket vi drack den midsommaraftonen. haha ge er själva ett riktigt skratt


Tårtan som Marcus fortfarande pratar om och är stolt över att han gjorde. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0