Paradise hotel 2

I två veckors tid har jag ställt klockan tidigt för att kolla på paradise hotel 2 från USA.
Det är helt sjukt bra och jag hade redan från början min favorit, Tanya som var hopplöst förälskad i Mike och de hade ett förhållande.
sen kommer en äcklig birch och förstör mellan dem. jag vet att det ska vara ett spel men jag känner att hon just nu är människan jag hatar mest i hela världen. löjligt va ? men jag kan inte hjälpa det. hTanya var så ärlig och jätte kär. När hon fick åka hem och sa hejdå till sin älskade Mike så satt jag här med våta kinder och kände att mit liv sög,

det är förjävligt fär hon skulle verkligen ha vunnit så är det bara.
happ då ska jag iaf sluta ge det programmet mer tv siffror. SKIT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0