Studenten

Klockan är tjugo i åtta på min första sommarlovs dag och förmodligen kanske min enda också. ska ju jobba skiten ur mig hela sommaren, lite tråkigt men så länge det inte är 30 grader varmt och strålande sol så stör det mig inte.
Iaf så vet jag inte alls hur planerna för kvällen ser ut. Har ju inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte. tror vädret får ta och avgöra det, för regnar det så har jag fan ingen lust ;)

Men nu ska jag kolla lite The hills och sen träna för att känna att jag gjort något nyttigt, Efter det blir det till att locka håret för fulla muggar och sen brassa iväg på marcus kusins student. och det är efter det som det blir osäkrt hurvida jag gör eller ej.

ni får mer bilder och prat i morgon

<3

Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0