regn regn regn

Nu har helgen gått och nog har det regnat hela tiden iaf.
Marcus och jag bestämde oss för att festa i fredags och blev riktigt taggade
men marcus stackarn fick massa allergi attacker så det var inte på tal om att gå ut i regnet då.

Sen på lördagen så tog vi en lååång och skön morgon innan marcus skjussade hem mig och
jag spenderade lite tid med mamma och pappa, sen blev det matlagning för fulla muggar  och
vi åt som hästar. Och den planerade utgången blev inte av här heller. haha

Sen i dag var det tänkt att vi skulle vara på malma och jobba och hjälpa till på tävlingen men tyvärr så
blev den inställd för att det regnade för mycket. :( så då passade jag och marcus på att åka hem och fläska till tusen.

Och i morgon är dte min första arbetsdag. och jag tycker faktiskt att det ska bli ganska roligt !

hadet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0