Partaaj

Så nu ska jag samanfatta min fredag när vi firade josefin :) så kankse malin och sofia vet varför jag aldrig kom till krogen (A). haha

Hemma hos josefine så gjorde vi oss i ordning och hade otroligt roligt. vi åt mat, dansade och satt och pratade. Vi sjöng för josse och vid många tillfällen när jag och josse trodde vi var själva och pratade ostört så fanns alltid Linus eller Carl där ;) haha pinsamt , men det får gå. ;)

Iaf så när vi kom ner till stan så skulle jag ta ut pengar till krogen, " jag var inte ehlt nykter kan ju till läggas, inte alls".
Iaf så slår jag fel kod hur många gånger som helst så baken spärrade mitt kort. haha jag blir jätte ledsen " berodde nog mkt på allt vin" och var rädd att banken skulle straffa mig för att jag slagit fel. ahaha iaf så kom jag ju inte in på krogen och jag fick snällt åka hem med mascara längs kinderna och dagen efter konstatera att min icke krogen runda kommer att kosta mig över 400 kronor för att få tillbaka kortet och ny  kod. så det jag troddde blev en billig kväll blev min dyraste icke krogen runda någonsin.

Men iaf så hade jag otroligt roligt hemma hos josefine., har inte så kul med ngn annan än henne när vi festar :).

kommer lite bilder från kvällen nedan ..


Födelsedags barnet :) <3


Hanna och sarorna :)


Linus (Y)



Sebbe, Anna och Kim :)



haha ja!


Annna :)



Vad pratades det om här tro ? :P


Willlee





Hade väldigt många sånna här bilder från väntan på bussen ;)


Den här fulla bilden på oss får avasluta iaf min kväll eftersom den typ slutade här. haha
mengrattis josse stumpan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah vilka sköna bilder du lagt upp speciellt den till "vad pratas det om tro:P"hahah :D synd att du inte va med in oxå där på kvällen:! ses pusss !

2009-06-07 @ 22:02:26
URL: http://annajkpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0