äckel buss

Usch fyfan vad min dag började hemskt idag.
Jag hoppade av bussen och skulle korsa vägen där vid feelgood på deras " övergångsställe".
Iaf så står jag där och märker att en buss kommer så jag  backar upp mot trottoaren lite så att han tydligt ska märka att jag inte tänker gå över.

Två sekunder senare är jag helt dyngsur. Busschaffisen kör snabbt och nära kanten i en slaksvattenpöl så jag blev helt dyngsur av smutsvatten.
min vita tröja var blötbrun
mina jeans stank blöt hund hela dagen,
mitt hår tappade helt sin finish och mina skolbäcker blev knuggliga.

Jag blev så fruktansvärt arg att jag inte visste vad jag skulle göra. så nu när jag kom hem skrev jag ett argt meddelande till VL.
men sen när jag fick svar och dom ville veta vilken buss det var så dom kunde ta ett snack med föraren så tyckte jag så synd om honom för han märkte säkert inte att han blötte ner mig så jag skrev att jag inte såg vilket nummer det var.

Men jag LJÖG jag såg visste. JÄVLA TOLVAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0