happy

Nu sitter jag här och klockan är inte ens halv nio och jag är helt slut efter en hel skoldag.
Fick reda på att jag hade Vg på filosofin och MVG på geografin och det gjorde mig super glad.
Vg brukar jag ha på det flesta men ett MVG på urtråkiga geografin ? nej haha det hade jaf aldrig förväntat mig. Hans ord klingar fortfarande i mina öron " Det är ett av de bästa arbeten jag läst".

Känns som en skön knuff i ryggen bort från all stress. jag fick äntligen en rejäl belöning för all stress som jag genomgått.

Och i morgon så är det läkaren 09.10 jätte roligt men nu vill jag ha ett slut på det här, sen väntar privat läkarens åsikter.

Skriver nog mer i morgon om jag hinner, ska hem till sara och barnen. yees :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0