Inför the party

Igår träffades vi och började planera festen, Blev väl lite oroligheter men jag vet att det löser sig. lite halv taskig stil bara.
Efter det så åkte vi hem till Jocke där han linda,jonas och tobbe var och vi satt och snackade ett tag. Väntade på Kaffe men det kom aldrig något så jag och marcus begav oss hemmåt.
Färgade aldrig vårat hår vilket vi verkligen behöver, framförallt jag.

Men lite info till festen som jag glömt berätta

20 kronor inträde till DJ
klockan 18.00 börjar det då äts det tårta.   ( prick sex malin du blir inte för tidig) ;)
Det blev en tema fest. men ganska diskret tema det blev "black and white".
Man har alltså på sig  svart och vitt eller något av dem, det funkar väl ?

suck nu ska jag bara ut med all info till alla andra. kommentera gärna med namn så jag vet vilka som sett informationen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: jessss

jesssica

2009-03-05 @ 22:35:42
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0