njuta? av det här?

Plugg plugg plugg
är det de enda som mitt liv ska bestå av ?
Ska man lägga ner nästan all tid på skolan när man väl är ung och ska leva livet ?
Alla säger att det är nu som man ska passa på att njuta för sen blir det så jäkla tufft när man blir vuxen och ska jobba.

Så dom menar alltså att jag ska njuta av min kemi hemtenta och alla dessa nationella prov att förbereda sig till ?
Alla timmar man spenderar på kvällarna för att hinna med, sovmornarna man åker in för att göra klart arbeten?

Nej jag kommer att njuta när jag skaffar mig ett jobb som jag inte behöver tänka på när jag gått hem för dagen och har hela kvällen fri. Inte som nu när hela mitt liv består av skola.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0