Stress

Jag måste lära mig att ta det lugnt det här funkar inte längre,
Det spelar ingen roll om det är rolig eller dålig stress ingen av dom fungerar bra på mig.
Nu har jag haft jätte mycket i skolan, det är press för att jag ska fixa körkortet nu med teori och allt sånt,
Inte så lätt att hitta tid att plugga när man har skolarbete upp till halsen.

Sen ligger pressen över mig att jag inte tränar, jag har gått upp 1 1/2 kg nu på bara lovet. det funkar liksom inte.
Så mina symptomer har blivit att jag...
* har fått en magkatarr som inte vill ge sig
* Svårt att sova och när jag väl gör det drömmer mardrömmar hela tiden
* har fått stress eksem
* blöder näsblod
* gråter hela tiden

Nu måste jag lugna ner mig det går inte längre så passande nog ska jag sätta min nu klockan 08.00 en lördag morgon och skriva mitt arbete om stress.

Men i kväll är det partaj och det ska bli skiiit kul. taggad till tusen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0